_busraa bizde 4 ay 17 günlüğüz biraz küçük doğduğumuz için ben her ay götürdüm sağlık ocağına aşı ve rutin kontrol için çünkü burası çok küçük bir yer ve devlete yeni çocuk doktoru geldi şimdi de her ay rutin ona götürüyorum en son gittiğimde bana 2 ayda bir gel dedi ama sağlık ocağından farklı birşey yapmıyor kilo , boy birde bıngıldagina bakıyor 😏 ah benim memleketim ah sağlık ocağı bile ayrı bı güzeldi 😏ve ilk anneligim çok pinpirikliyim buyuzden neyi nasıl yapacağımı bilmiyorum buradaki yazikari hiç usenmeden tek tek okuyorum 😊 biraz uzun oldu kusura bakmayın 🤦 ve gerçekten bilgili daha doğrusu tecrübeli annelerin tecrübelerine ihtiyacım var hayırlı geceler 🤲