_busraa ilk bebeğimde, sağlık ocağı çağırdıkca gittim, ekstra gitmedim, her ay düzenli olarak takipli doktorumuz vardı, 9 aydan sonra, daha gelmene gerek yok, hasta olursa getir demişti. Şimdi bir bebeğim daha oldu, yine sağlık ocağı çağırdıkca gidiyorum ve yine her ay düzenli olarak kontrole götürüyorum