Ekosiii Tazebiranne2408 evolin değil evolvia mama . Eğer mamaların tadına bakıyırsanız gerçekten evolvia anne sütüne çok benziyor ve her eczanede bulunuyor öneririm
Tazebiranne2408 Ekosiii ben evolviayı bulamadım bir türlü Kırıkkale’deyim bize mi denk gelmedi anlamadım şuan sma comfort kullanıyoruz gaz sorunumuz devam ederse evolviaya geçeceğim