Bebeğime sütüm yetmediği için ek olarak aptamil veriyorum 1 aylık oldu bebeğim ve iki gündür biberonu ağzına aldığında ağlıyor memede ağlamıyor mamayı kokladım ekşimsi kokuyor yeni aldık paketi oysaki bu kokusu normalmi anlamadım kokusundan mı içmiyor bebek