Sevilaylaylayyy 😂😂
Biz hiç üç kişi yatamadık, en son çocuk 3 aylıktı kocam dedi bu böyle olmaz ben gidiyorum 🥲 çünkü o çoksıkıntılı yatıyo oğlana zarar vercem diye uyuyamıyodu falan, dedim sen git beni oğlumla baş başa bırak 😏
Montessori yatak gerçekten çok güzelmiş aklım olsaydı daha erken alırdım 😀
Bence ne yapın edin aldırın 😅