Tweetyy benim bebeğim 20 aylık, park yatağı bizim yatağımızla duvar arasına sığdırdık o yatağında ben yatağımda ama yanyana uyuyoruz alışkanlığa dönüşmez korkmayın eğer böyle mutluysanız bırakın sizinle uyusun sizin kokunuzla bile huzur buluyordur. sürekli emmek istedikleri bi dönem, 8. ay itibariyle ayrılık kaygısı yaşamaya başlıyorlar 2.5 yaşına kadar sürecek “ya bi daha annemi göremezsem beni bırakırsa korkusu” üstelik bir de atak dönemi yani yatak ayırmayla çözülecek bir şey değil maalesef. ancak çaresizlikten uyumaya başlar onu uzaklaştırırsanız, yavrunuzu o çaresizliğe düşürmeyin derim. zaten bi yaştan sonra isteseniz de yatmayacak sizinle uykusuzluk yorgunluk çok zor biliyorum ama geçecek bugünler ve çok rahat edeceksiniz aranızdaki bağı kuvvetlendirir birlikte uyumak ❤️