Isteboylebisey gece beslenmesi en zoruydu çünkü 3 4 kere emen Bi bebek ti. Önce süt bitti annecim sabah dolacak dedim her istediğinde su teklif ettim. Israrcı olduğunda sağolsun eşim devreye girdi uyuttu falan 1 hafta gibi Bi sürede alıştı. Emerek uyumayı ise aslında Bi kere kendi istedi sinyal olarak algıladım. Şöylekş her gece uyumadan önce geceliği VS giyip yatak odasında emer uyurdu beşiğe yatırrdım. O gec gel annecim em uyuyalım dedim istemedi. Önce eşimin sonra benim yerime yattı sırayla ora babanın bura benim yerim senin yerin beşik dedim gel yat dedim kabul etti o gece memeden kendisi uyudu ertesi günde demekki yapabiliyor dedim odaya gelmeden emzirdi ışıkları kapattım beşipe koydum bende yatağa yattım öylelikle uyudu. geceyi yapan gündüzü de yapar dedim alıştı zaten gece ulusuna geçmeden yaptığımız şeylere yine başka odada emzirdim beşiğine yatırdım yatağa bende yattım öylelikle uyudu 🤗🤗