Evet güzel anneler. 21 ay 13 günlük oğlumu dün itibarıyla memeden kestim ve çok duygusalımm Çünkü katı gıdayı reddediyordu😢 Buraya da paylaşmak istedim yapmak isteyipte cesaret edemeyen annelere fikir olsun istedim. Aslında bizim memeden kesme maceramız 2 ay öncesine dayanıyor. Ben her zaman azaltarak kademeli olarak kesme taraftarıydım kii istediğim gibi olmadı maalesef. Ama ilk başlarda gece beslenmesini kesmekle başladım. Daha sonra emerek uyuduğu için sırayla önce gece uykusu için sonra gündüz uykusu için memeyi bıraktırdım. Lakinnn gün içinde azaltma ihtimali yüzde sıfır gibi bişeydi 🤦♀️ Yaklaşık 1 ay boyunca denedim ben süt bitmiş dedikçe inatla daha çok düşmüştü. Ve gece de emmediği için gün içinde memeye daha çok düşmüştü. Burda Bi postta sirke sürüp bıraktırdıklarını okumuştum ve denemek istedim. Öğle uykusundan sonra sirkeyi sürdüm ve meme istediğinde verdim ilk emdi tadını beğenmedi diğerini istedi aynı tadı alınca kapat dedi istemedi 😂 Dün gün için ilk deneme dahil sadece 2 kere istedi. Ertesi gün yani bugün sabah (gün aydınlanınca alışkın olduğu için beşikten çıkar yanıma gelir emerdi) Yine geldi anne emme dedi emin misin annecim istiyor musun dedim ııı ııı dedi ve yattı uyudu 😂 Kahvaltı öncesi ve kahvaltı sonrası yine sordu yine veriyim mi diyince hayır dedi 😂 Ve anladım ki oğlumda ki tamamen alışkanlıkmış🤦♀️ 24 saati geçti ve artık meme istemiyor. Bi anda kesmek gibi de olmadı aslında ama sanki aramızdaki bir bağ koptu gibi hissettim. Ve farkettim ki bugün sabahta öğle de çok güzel yedi 😢 Cesaret edemeyenler için Bi örnek olur umarım sırada tuvalet eğitimimiz var hadi bismillah 😂🥰