Esmerim_5 ben bugün oldum sana aktarıyım bilgileri genel anestezi yapılıyo ve 1 saat falan sürüyo kapalı ameliyat yapıyolar 3 yerden delik açarak giriyolar bir delikte de pis kan için diren takılıyo emziren bir anneyim 6 aylık oğlum var 3 gündüe hastanedeyim ona göre serumlar takıldı hep emzirebildim anestezi uzmanıyla da görüştüm oda yardımcı oldu ameliyattan 4 saat sonra sütümü sağıp emzirebildim benim tek rahatlığım bebeğin ek gıdaya geçmiş olmasıydı. Çok ağrım acır olur diye korktum hiç korkulacak gibi değilmiş zaten ağrı kesicilerle durduruyolar ben direk yürümeye başladım çok şükür safra kesesi ağrısı çekene bu ameliyat vız gelir 😂şimdiden geçmiş olsun hiç korkma