Esmerim_5 Merhabalar, dün karın sancım gecmıyor dıye doktra gıttım yapılan testlerden sonra safra kesemde taş oldgunu soyledı doktr ameliyat olan var mı acaba nasıl bır surec zor mu banada muhakkak ameliyat olcan dedı
Caghannemine Esmerim_5 benim bugün acil yatışım yapıldı pazartesi ameliyat olucam inşallah kolay geçer 6 aylık oğlum var 😫 size de çok geçmiş olsun
Ikranurhtc Esmerim_5 kızım 15 gunlukken oldum ikimizde olmuşum hamileyken oldu bende ve ne çektim be Allah biliyor 3 günde bir sabahlara kadar hastanelerde serum taktirdim olduktan sonra hiç zorlanmadım tek zorlandığım şey 1 hafta hastanede yattım kızım daha 15 günlük bana ihtiyacı olduğu zamanda yoktum ameliyatın ertesi günü hemen çıktım zaten hiç korkmayın iyiki olmuşum diyeceksiniz o ağrı çekilmez gercekten
annesinin_bitanesi Esmerim_5 hiç korkma canım çok çabuk toparlanıyorsun o ağrıyı çekmek daha zor zaten kapalı ameliyat yapılıyor iyileşme çabuk oluyor sezaryen bile daha zor bunun yanında
Caghannemine Ikranurhtc bende bugün olucam da safra kesesi alındıktan sonra kilo alınıyo diyolar öyle bişey yaşadınız mı?
Ikranurhtc Esmerim_5 15 gün yatmadım 1 hafta yattım iltihap da vsrdi bende oyuzden öncesinde antibiyotik tedavisi gördüm sonra ameliyat oldum hastanede yattığım sürede hiç birsey yemedim suyu bile kısıtlı içtim sadece dudak ıslattım
Calikusuuu Esmerim_5 genel anestezi ve kapalı oldum 15 dakika sürmüş ama gidiş ve odaya dönüş toplam 1.5 saat sürdü uyanmak zor olmadı ama ilk kalkış çok kötü başımı döndürdü ve midemi bulandirdi 4 saat sonra şekersiz ve tanesiz komposto ve su icirdiler ve o gün hep sıvı ertesi gün sıvı büyük tuvalete çıkınca katiya geçiş.ameliyat sonrası benim için zordu çünkü bebeğimi emzirdim ve 30 cm Diren vardı içerde o canımı çok yaktı ameliyatla hiç sıkıntım olmadı gaz zorladı sezeryandaki gibi ne kadar yürüyüş o kadar gaz çıkarma gibi.Ama o acıları cekmektense bir iki gün çekip kurtulmak daha iyi aklına takılan bişey varsa cevaplarım
annesinin_bitanesi Esmerim_5 hiiiçç korkma tabi ki ameliyat sonrası biraz ağrı olabilir o da normal ağrı kesici iğne yapıyorlar onun içinde ameliyat sonrası mikrop kapmaması için dikkat etmen yeterli
Esmerim_5 annesinin_bitanesi bırde dıkıs mı aldırcam ondan da korkarım bn acıyor mu hıc dıkıs aldırmadım
annesinin_bitanesi Esmerim_5 çok az acı oluyor ama öyle acılı bir ağrı değil zaten karından 3 yerden delik açarak yapıyorlar dikişler çok büyük olmuyor Benim biraz göbek deliğimde ki dikişim acımıştı alınırken
ANT-19 Calikusuuu canım benim midemde de ağrı oluyor bende de safra kesesi taşı bulundu ama bu ağrıların kaynağı taş mı yoksa midende ayriyeten bir rahatsızlık var mı bilmiyoruz dedi ağrının bölgesini ve şiddetini tarif edebilir misin acaba bende baya rahatsızım üst karın bölgem de dehşet bir ağrı oluyor
annesinin_bitanesi Esmerim_5 sürekli karın ağrısı gibi ağrılar ama şiddetli şekilde oluyordu ve saatlerce geçmiyordu çok direndim ama bir gün gittiğim misafirlikte yemekten sonra çok şiddetli ağrım olmuştu ve soğuk terliyordum bayılacak gibi oldum bu olaydan sonra ameliyat olmaya karar verdim ameliyatı ne kadar ertelerseniz o kadar ilerler ve acı çekersiniz allah korusun zamanla sarılığa çeviriyor