3310umbozuk Planladım ve yaptım ben kimsem de yok şehir dışında yaşıyoruz:) Kızımı 18 aylıkken sütten 22 aylıkken bezden kestim şuan 27 aylık, ikinci kızım da 16 günlük:)
Nisaaozkaya 3310umbozuk tebrik ederim ve kolay gelsin :)biz memeyi yeni kestik havalar soguma başladığı için önümüzdeki yaz bezi düşünmüştüm ama bebekte o tarihleere gelirse zor olur diye düşünüyorum
3310umbozuk Nisaaozkaya benim kızım 1 haftada öğrendi ama o bir haftayı gelin bana sorun hamileydim hormonlar tavan tabi ama hamile olunca kesin daha mantıklı bebekle zor daha zo olur
YgmrEla deleted452 microgynon. Unutmaman lazım, tlfa günlük alarm kur, ben tekrar başladım kullanmaya, ilk çocukta unutmuyordum, vaktinde içiyordum, şimdi aklıma gelmiyor🤣 alarm kurdum her gün çalıyor içiyorum
Fkulcu94 Nisaaozkaya 2 yaşı atlatmalisin benim fikrim çünkü tuvalet eğitimi var zaten sendrom denen bı bela var 😂 bide bebek çekilmez oluyor bide tam tayin zamanına denk geldi doğum bunları iyi düşün ben ailemin yanına gitmek zorunda kaldım 3 ay orda kaldık çok zordu doğumda yanına gelebilecek varsa bu senin için avantaj mesela ama yoksa sıkıntı gercekten