Nisaaozkaya merhabalar. Ben tek çocuğum ve çocukluğum hep yalnız geçti. Bizimde akrabalarımız aynı sehirde değildik ve dolayısıyla hep arkadaşlarımın ağzına baktım. Anneleri izin verdikçe görüştük keza benim annemde. Yani evde yalnızdım sürekli. Hep keşke kardeşim olsa derdim, büyüdüm yine sürekli kardeş eksikliği yaşadım.. herkes kardeşleriyle gezer tozar dertlesirdi ama ben hep tektim. O yüzden hep kendi kalabalık ailemi kurmak istedim. Şimdi bı oğlum var ama gel gör ki eşim de kalabalık ailede büyümüş asla çocuk istemiyor. Sizin yerinizde olsam 2. Çocuk düşünürdüm 🙂 saten ogretmenmissiniz. En azından ikisini büyütüp mesleğimize başlarsınız. Evet daha zor olur daha sorumluluk ama ne bileyim büyüyünce güzel olur diye düşünüyorum hakkınızda hayırlısı 🌾