Brc12 47 günlük daha. Bi uyku zamanı belirlemek için erken değil mi? O uykusuz olduğu için huzursuz ben de uyutamıyorum diye huzursuzum. Birbirimizi etkiliyoruz sürekli 😅 ince giydiriyorum ama kundak yapıyorum çünkü eli kolu hiç durmuyor asla uyumuyor öyle. Ama sıcakladığını sanmıyorum sürekli kontrol ediyorum havalar da serinledi burda daha sıcak olduğu günler evet terliyordu ama şimdi yok. Geçici bi süredir inşallah huzursuzluğu yoksa sebebini bulmam gerekiyor dediğiniz gibi ya sıcak ya da emme düzensizliği. Sürekli ağladığı için kısa kısa ezmiyorum dediğiniz gibi o mu bozdu acaba düzeni. Ama durmuyor bu defa da krize giriyor