Bebeğim geceleri uyuyor, uyanıp karnını doyurup tekrar uykuya dalıyor ama sabah gün doğunca asla uyutamıyorum. Sabah 7 den akşam 8 e kadar zorla sadece 1 saat uyutuyorum. Duşa girdiriyorum, pış pış sesi açıyorum, emzik veriyorum, yanına yatıyorum, emzirerek uyutmaya çalışıyorum zararlı diyorlar ama sallıyorum yeter ki biraz uyusun bu uykusuzluk çok mu sağlıklı sanki diyorum ama yok uykuya dalamıyor bi türlü. Bi öneri, bi fikir her şeye açığım ya da sebebi ne olabilir?