Afra_23 Pasa27 bana göre yiyorum ama eşim yemiyorsun diyor spraktin diye bı şurup var bunu almıştım iştah açıcı bir şurup 1 haftada 5 kilo aldım ama şimdi emzirdigim için içemiyorum
Zlg Afra_23 o cevredkiler hep konusir zaten zayiga zayifsin diye kiloluya cok kilosun diye hic susmazlar siz dr gozetiminde ilac veya vitaminler kullanara kilo.alabilirsinz belki
Afra_23 Zlg bn ilaç falan kullanmak istiyorum ama eşim izin vermiyor😔 ailem de ki kadinlarin hehsi kilolu birymtek bn zayıfım neden böyleyim bilmiyorum yani genetik desem o da değil
4civcivannesi Afra_23 kız üzülme sen alamıyor sun biz veremiyorum bence öylesi daha güzel üzülme boşver
Afra_23 4civcivannesi ama güçsüz kalıyorum vallahi bazen su şişesini açmaya demanim ilolmuyor 10 aylık çocuğum var kucağıma alıp tasiyamiyorum 😔
[silindi] 1.57 boyum 48 kiloyum 57 ile doğuma girdim kilo bende alamıyorum malesef eşim de saçmalama iyisin diyor ama ben kendimi iyi hissetmiyorum 🤦🏻♀️
Afra_23 Aynen uyku yapıyor birde kullanırken kilo alıyorsun bırakınca geri veriyorsun kiloyu bn de olmuştu
Angel00 Afra_23 24 yaşındayım 47 kiloyum 🤦🏽♀️ Bıktım artık herkesin ye ye demesinden yiyorum ama alamıyorum işte bende memnun değilim bu halimden bilmiyorum yada yemiyorum dedikleri gibi bilmiyorum ya of benim için iyi bir post oldu bu teşekkürler