aysnarsln-95 ivigdé antikor içeren bir ilaç türü. 21 günde Bi kere Damar yolu ile veriliyor. Bağışıklığı güclendirmek için kullanılan birseydi. Biz 4 ay kullandık 4 ayın sonunda doktor değişikliği yaptık çocuğumuzun değerlerinin ivig kullanacak kadar kötü olmadığını ogrendik. Sonra zaten kendiliğinden yükseldi değerleri. Ara ara kontrole gidiyorduk şuan onuda kestik biraz akışına bırakmak istedik açıkçası. Çocuğum bu süreçte içerisinde çok yıprandı. 8 aylık olalidan beri doktor doktor hastane hastane geziyoruz. Şuan 3 yaşına girecek çok şükür Bi sıkıntısı da kalmadı. Zaten her gittiğimizde değerleri normal çıkıyordu. Bizde biraz ara verdik. Bu arada sizin bebeğiniz kaç aylık?, madem o iğne yan etki yapıyor niye hala kullanmaya devam ettiriyorlar? Bence sizde başka bir doktorun fikrini sorup öğrenin. Belki sizde bizim gibi gereksiz bir tedavi icerisindesinizdir