Basak23 merhaba öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin yavrunuza🙏 benim oğlumda da immun yetmezliği vardı ama geçici olanındanmis. Süt çocuğu yetersizliği diyorlar. Bizimde poposun da tekrarlayan apse vardı o sebeple gitmiştik immunnolijye. İlk olarak samsun 19 mayıs üniversite hastanesine gittik. Orda tetkikler yapıldı ve direk bize ivig tedavisi başlandı. 4 ay ivig kullandık. Gen testi yapıldı o temiz çıktı. Ama bize 1 yıl falan ivig kullanmak zorundasınız yoksak bebeğiniz en ufak Bi tozdan enfeksiyon kapar yoğun bakımdan cikaramazsiniz dediler gözümüzü biraz korkuttular:( bizde korkudan yaptırdık o ivigi. Sonra kendi cocuk doktorumuz bize doktorunuzu Bi değiştirin bu çocuğun iviglik bu durumu yok niye sürekli ilaç yüklemesi yaptiriyosunuz vücuduna dedi. Bizde onun tavsiyesiyle Ankara ya gittik hacettepe ye orda da muayene olduk testlerini yeniden yaptırdık ve ivig kullanacak kadar düşük olmadığını öğrendik degerlerinin:( bize 4 ay boş yere kullandirmislar. Nasıl üzüldüm anlatamam. Çünkü o ilacı yaptırması hiçte kolay değildi. 10 aylikti ilk ivige basladigimizda ve sizde iyi bilirsiniz 20 günde bir Damar yolu açılıp o ilacı yaptırmak neredeyse 4 saate yakın suruyodu ilacın bitmesi. Off çok zor Bi süreçti. Şuan hala takip ediliyor değerleri 4 ayda bir gidiyoruz Ankara ya herhangi Bi ilaç falanda kullanmıyoruz. O apsesi de immun yetmezliğine bağlı değilmiş Ankara’daki doktorlar eğer tekrar çıkarsa cocuk cerrahına götürün bizlik Bi durumu yok dediler. Halbuki ki Samsun’daki lerde bize o apse immun yetmezliginden çıkar diyorlardi. Ya insan neye kime inanacagini şaşırıyor. Sizi çok iyi anlıyorum. Allah bol bol sabır versin size insAllah yavrunuz bian evvel sağlığına kavusur