Yasmnnnn Nazlinci ılıt canım kaynat suyu kenara koy bir kapta. Bebek acıkınca ısıt mama ayarına getir ver hemen ben öyle yapıyorum
Nazlinci Yasmnnnn derece kullanıyor musunuz. Ay dizede çok soru sordum yalnız bakıyorum kızıma çok tecrübesizim kusura bakmayın :(
Serp-n-il Bence gayet normal ay da 500 gram alıyorsa sorun yok denir hep benim kızımda 1.ay 1200 2. Ay 900 aldı mama ile besleniyor 2500 dü kilosu