Nazlinci Hanımlar merhaba. Bebeğim 2990 doğdu 2790 a düştü. 3 ay kontrolümüzde 5200 geldi. Doktor kilo alması çok yavaş dedi çok moralim bozuldu. Başka bir doktora götürdüm gayet normal dedi. Deliricem lütfen yardım edin. Ben huzursuzlastıkca o da mama yemez oldu. ( sütüm olmadı hiç) yardım edin ne oljr
Yasmnnnn Nazlinci normal canım gayet ama mama yemiyor aç kalıyor diyorsan mamayı değiştirmeyi denedin mi
Sukranclpn Nazlinci bnde aynı sizin gibiydim bizede öyle dedi hemşire moralimi.çok bozdu sonra doktor normal dedi Sonuc olarak kilo almış mı almış
Nazlinci tosbikannesiiiiiii ama işte doktor sınırda diip duruyor. Bi de bir aylıkken corona geçirdi :(
Nazlinci Yasmnnnn denedim neler gitmedi ki çöpe. Aptamil kullanıyorduk tiksindi iyşce. Humanayı sevdi gibi var mı marka öneriniz bebelacı da sevmedi
Ecrin27 Nazlinci hipp mamayı denediniz mi ne gaz yapıyor nede kabızlık anne sütüne en yakın olan mamadan biri biz ayda 1500 kilo alıyoruz o mamala
Nazlinci Sukranclpn ben anlamıyorum zaten neye göre kime göre. Ebe normal dedi. Doktor az dedi. Başka bir doktora götürdüm o da gayet normal dedi. Hatta başka bir doktora mail attım 3 aylıkken 2 kilo aldıysa yeterlidir dedi. Valla düşün düşün deliricem
Ecoli28 Bizim doktorumuz ilk 3 ay en az 600 gram, sonraki 3 ay 450 gram alması yeterli dedi, sizinki de gayet güzel kilo almış takılmanıza gerek yok ☺️
Ecrin27 Nazlinci benim kızımda 2750 doğdu 2500 ile hastaneden çıktık bizde 3 ay 3 günlük 5500 kilosu iyi dedi doktor dizinkide gayet normal
Nazlinci Yasmnnnn ben bi de ilk ay kaynar suyla yapıyormuşum mamayı ondan da kilo alını az oldu sanırım :(
Yasmnnnn Nazlinci ılıt canım kaynat suyu kenara koy bir kapta. Bebek acıkınca ısıt mama ayarına getir ver hemen ben öyle yapıyorum