MinnakvLiva kisGunesi alışkanlık etmiş canım ondan uyanıyor benim kızım 3 aylıkken bıraktı gece beslenmesini şimdi 25 aylık gece kalkınca emziğini veririm uyur aç olmadığını biliyorum bizler nasıl yiyorsak oda öyle yiyor karnı tok
kisGunesi MinnakvLiva yaa nabıcam ben nasıl vazgeçiririm ki şayet diş değil de alışkanlıksa? Dirayetli de bi bebekti. Bi hastalandı tüm huyu değişti 😂 ay inşallah diş sebeplidir 😂🙈 bizimki inatçı alışkanlıksa vazgeçiremeyiz 😔