Kızlar bebeğim bir yaşında. Ek gıda artı mama ile besleniyor. Geceleri çok sık uyanmaya başladı gece yatarken 200 cc fln mama içip yatıyor ama ben acıktığı için olduğunu düşünüyorum. Sanırım artık doymuyor. Gece yatırırken ne veriyorsunuz kızlar deliksiz uyuması acıkmaması için? Veya ne yapmalı?