Benim de aynı şekilde. Sütüm gece ve sabah daha çok çıkıyor, dolapta yedekli tutuyorum hep. Emse daha çok artar eminim ama bazen emiyor bazen emmiyor. Emse bile uzun süre emmedigi için biberonla yedekledigim sütü içiyor. 2 aylık benimki de gittiğim yere süt götürüyorum dolaptan. Silikon ucla emzirdigim için belki de yeterince süt gelmiyordur bilemiyorum ama en önemlisi uyku ve su buna inanıyorum