Neslihann37 ah canım okurken o kadar kendimi gördüm ki. Aynı durumlardan geçiyoruz, benim bebeğimde 2 aylık olacak neredeyse. Sabah kalkınca taş gibi oluyor göğsüm 120-130 ml çıkıyor, daha sonrası yok. 30-40 anca çıkıyordur iki göğsümden. 6-7 saat beklicem de öyle dolacak. Dolmadan da emmiyor biberona alıştığı için az olunca dediğin gibi savaş veriyor göğsümde artık ben yoruluyorum beni yırtıyor çünkü. O kadar üzülüyorum ki, 2-3 gün önce artık dedim yeter böyle olmaz çocuğun sağlıklı mamayla doysun ne olacak sanki? Ama hep içimde hala daha arttırabilir miyim acaba düşüncesi devam ediyor. Herseyi denedim, akşamları uyumaya da çalışıyorum, beslenemiyorum çok fazla eski kilomdan bile zayıflamışım, su da içemiyorum belki ondandır da. Ama içtiğim zamanlar da oldu yine aynı. Artık bende senin gibi çıkmaza girdim, ben ümidimi kestim ama inşallah Allah büyük bakarsın nasipte varsa olur 🤲🏻🥺