DilayEcem ben pant. geçen sene lcw den almıştım. denk gelmişti 60 tl gibi bir rakamdi. Bu sene de denedim, oluyor. siz de biraz büyük alırsanız 2 sene giyer.. karda, yağmurda oynarken gerçekten çok rahat oluyor. Her şu birikintisi de zıplıyor istediği gibi. karda yatıyor kalkıyor. hiçbir şey olmuyor. astronot ile rahat edemez