Merhabaa💖💖💖Ankara’da yaşıyoruz,kızım yaşına girecek. Elinden tutunca yürüyor. Kalın giyinmeyi asla sevmeyen bir çocuk hatta uyurken üstünü bile örttürmez. Neyse çok uzatmadan ben Adana’dan gelin geldiğim için utanmasam kendime astronot mont alacak insanım ama eşim onda rahat edemeyeceğini giydirip çıkarırken çok zorlanacağımı söylüyor bende kar kış zamanı onun daha iyi olacağını düşünüyorum. Ankara’da yaşayanlar hatta iç Anadolu kesiminde bebişi olanlar ne aldılar? Almayı düşünüyorlar acaba? Help🥹