Tubasahra benim oglum da yakin zamanda oldu bronsit hatta ben de oldum. Bize egricayir proflorali bal cok iyi geldi, onun disinda doktor macrol verdi antibiyotik olarak o da cok iyi geldi bir de britancyl oksuruk surubu verdi. Uyuyup dinlenebilmesi icin de zytec surup verdi 1 hafta kullandim o surubu. Cok sukur tamamen gecti. Evde hava makinesi kullandim gece hep acikti icine coldmix koydum 2 damla sabaha kadar buhar verdim odaya. Bu tedaviden ince klamoks kullandik hicbir ise yaramadi. Bana da macrolun yetiskinler icin olan baska bir antibiyotik versiuonunu verdiler. Bu sure zarfinda saat basi siringayla su icirdim bol bol. Kuzu etinden sebzeleri atip dudukluye corba yapip yine siringayla verdim toparlandi sonrasinda gecti cok sukur