Semaen gözümle görmeden bişey diyemem ama sana diyebileceğim bi şey var çok dert etme Allah korusun bi sıkıntısı olsa başka sorunlarda baş verirdi. Anne sütü yada formül mamayla besleniyorlar katı bi kaka beklenemez. Gizli kan da dediğim gibi alerjiden dolayıdır alerji yapan her ne ise bıraktığınızda mutlaka geçecektir. Ve bi önerim daha var sana Bende aynı sorun olsaydı 2 gün sonra tekrar test verirdim