Bence gıda boyası alıp kendiniz harikulade bir pasta çıkarabilirsiniz, yalnız pandispanya içinde ovalex almanızı tavsiye ederim, garanti kabarık bir kek elde edersiniz ☺️ Ben 1. Yaş günü pastasını kendim yapmıştım, özel pasta kreması yapmıştım gıda boyaları alıp krem şanti ile süsleme yapmıştım ☺️