Hilalaaaaaa Geçiyor mu yani yoksa böyle alışacakmı? Öldüm bende oğlum sürekli kucağımda olmak istiyor evi dolaşmak istiyor oturunca mızmızlanıyor kolum koptu belim ağrıyor çok yorgunum yemek yapasım ev temizleyesim bile yok çok yoruldum.. ne zaman geçecek bu 😵💫
Hilalaaaaaa Gündüzleri düzenli uyurdu şimdi yok uyku falan sürekli kucak başka bişey yok… allahtan akşamları uyuyor bari ,,, çok zormuş 4,5 aylık bizde
Marselinannesi Karananannes ahhhh çok zor geçti bizimki 2 haftaya yakın sürdü. Sürekli mız mız, uyumak istemiyordu uyutsam hemen uyanıyordu. Sürekli kucağımda dolaştım, hep dışarı çıkardım zordu ama geçti.
bilgekizinannesi Marselinannesi dışarda da durmuyor ki bi ben de nefes alayım pusette kendini atıyor çıkmak istiyor
Marselinannesi bilgekizinannesi ben kanguruyla gezdirdim market gezdik, parka gittik parktaki çocukları izliyordu.
Marselinannesi bilgekizinannesi ben kanguruyla gezdirdim market gezdik, parka gittik parktaki çocukları izliyordu.
1Gokturkannesi Karananannes 3 ay 14 günlüğüz takvime göre 4 gündür ataktayız ama biz biraz erken doğduk yine de 4. Ay atağı mı bilmiyorum. 3-4 gündür gündüz uykularımız yok az demiyorum yok. uyutuyorum ve direk uyanıyor. Sürekli mızmızlanma kucak isteme meme reddi gerçi meme reddimiz hep vardı 5 dk emer bırakır doyuyor mu bilmiyorum ayy fenalardayım
1Gokturkannesi bilgekizinannesi Salya bizde de başladı sürekli damağını kaşıyor eliyle. Emiyor mu bebeğiniz kaç dk memede kalıyor benim bebe 5 dk da bırakıyor 2 saat aramıyor çok üzülüyorum aç diye
bilgekizinannesi 1Gokturkannesi eline saldırıyor kucağıma alınca da elime saldırıyor hep ağzına bir şeyler almak istiyor kanguruya alıyorum dışarı çıkıyorum eve gelince kanguru sırılsıklam olmuş oluyor çok kaşınıyor. Gaz daha yeni yeni geçiyordu halbuki rahat edemeden diş başladı 😣 bi ara meme reddi oldu emmek istemiyordu 5 dk emip saatlerce meme istemiyordu düzeldi o şu an hatta bağa düşkün oldu sürekli meme versem alacak o durumda kilosunu da iyi alıyor ama yine de çok huzursuz
Anniko 1Gokturkannesi 4 ay atagi yuzunden emmemeye basladi aslinda ac ama ittiriyor agliyordu.. en son yuruyerek emzirmeyi denedim anca oyle sakinleyip emiyor…. saka gibi ama ise yaradi
1Gokturkannesi bilgekizinannesi 5 dk emme olayı başından beri var bizde malesef hiç bitmedi bende kilo takibi yapıyorum 🤷♀️
Edaaa- Ay ben bayılcam galiba inanılmaz zormuş 3 ay 25 günlüğüz ne kucakta duruyo ne yatmak istiyo ne oynamak istiyo ne uyumak istiyor ne emzirebiliyorum istemiyor 🥺
BabyAslan Karananannes 4 hafta sürecek bu atağa bende 2 gün önce girmiş bulunuyorum gündüz iğrenç olan uykularımız gece düzenli olan uykularımızıda bozdu memişle bildiğin oynuyor 😒yani saç baş yolmalık Allah sabır versin