Şampuan ne kullanıyorsunuz?
Doğduğundan beri bizde de egzama var. Süt yumurta perhizi yaptım ama fayda etmedi sorun deterjan ve şampuandaymış. Dalini bıraktım. Çamaşırlarını da bebek deterjanıyla yıkadıktan sonra 2 kez durulama yapıyorum. Allah’a şükür egzamamız geçti şu an rahatız.