Tbmbdb bebegim 20 aylik ve oyle zor zamanlar geçirdim ki. gunde 5 6 saat sut sagdim. zaten asla durmayan bi bebekti. halen 1 dk bile durmaz. tukenmislik sendromu geçirdim diyebilirim. simdi 20 aylik ve resmen buyudu. deseler ki yine ayni zorlugu cekicen basa donmek ister misin?
vallahi isterim. ustune para bile verirdim. halbuki buyusun ve bu zor gunler gecsin istiyodum. simdi her zorluga rağmen geri donmek isterdim.
omur boyu ozlemle anacagimiz bi donem olacak. zorluklari aklımıza gelmiycek. sadece ozliycez o gunleri….