Hala çekiyorum bu durumu 5 ay 9 günlüğüz ve hiç bir damla hiç bişey fayda etmıyor boşuna şeyler fayda ettiğini sanıyoruz sadece , inanın herşey yaptm yok yani kımseye de önermeyeceğm damla falan …bu bir süreç ve Süreç geçecek sabredeceğiz ben de hep ağlarda o rahatladkdan sonra benm sinirlerim boşalır halan daha ağlarım geçecek bugünler demekden başka bişey gelmiyor elimden yavruma da 😔