Afrababy minnak1anne çok sağolun anca uyudu artık ağlamak üzereydim inanın 1 haftadır gram uyumuyoruz. Sabrediyorum tabiki sağlıklı olsun yeter💗
amansallagitsin Afrababy 8de uyutup 11 12 gbi uyaniyrsa nrml ondn snra iki saat 3 saat ayakta kalir bebekler snra tkrr gine bi uyku yapar
Alparslan27 Ay atağı çok zor maalesef değişik bir durum gecenin bir körü uyanıp oyun oynamak istemeler. Uykuya direnmeler tırmanmalar. Bizim 9 günümüz falan kaldı atağın bitmesine sabırla bekliyorum
Ervaserra1 minnak1anne bende çok zorlanıyorum bugün 8 aylık oldu bir haftadır böyle uykusunda sürekli aglıyor sürekli pışpışlıyorum yanımızaa alıyoruz artık yataga koydugum gibi ağlıyor.ve gündüzde huysuz mızmız sizin gündüzde sorun varmıydı