Merhaba kızlar. Bebeğim 8 aylık doğduğundan beri uyku sorunumuz hiç olmadı diyebilirim. Akşam 8 dedin mi uyur geceleri emmek dışında 3-4 defa uyanmazdı. Neyse 1 haftadır 8 de uyuyor 11 de bir uyanıyor sabaha kadar uyumuyor. Odadan çıkarmadıgım da oldu ama yok uyumuyor. Diş çıkardığı dönemde bile böyle olmamıştı. Kalkıp oyun oynamak istiyor. Gündüz bazen 3 bazen 2 uyku yapıyor. Neden birden böyle oldu anlamadım. Çözümü olan var mı🥺