MrvB canım kızım şu an 6 ay 11 günlük bütün dediklerini yaşadık meme reddi sanırım o ve 2 3 ay sürdü yeni yeni düzeliyor hic biberon vs yok vermiyorum ama dönemsel sanırım bu.. sürekli uyutup emzirdim uyanıkken asla almıyordu.. Şimdi düzelmeye başladık çok şükür 🙏🏻 bu süreçte çok memeyi birakicak edicek diyen olur çevrende kimseye aldırış etme zor ama uyutup emzirmeye devam et sabret geçiyor canım 💕