MrvB bizde 3 ay 3 günlüğüz aynı şeyleri yaşıyoruz, ama ben kesinlikle mama veya biberon vermedim, tavsiye de etmiyorlar zaten. Ayakta sallanarak emzirmek, uykulu anlar da emzirmeyi kabul ediyor genelde. Sizin memenizden ayrılmasını istemiyorsanız başka bişey vermeyin, geçicek diye umuyorum ☺️