Uguremir kızım hasta olduğu için zor geçti hastalığının yanlış hatırlamıyorsam 4. Günündeydik kan verdiğimizde ama görünce çok korktuk hatta doktorların şaşırmasına dahada çok korktuk diyebilirim. ilk önce kendi doktorumuz korona olmuş olabilir dedi 4 gün boyunca sadece ateş düşürücülerle düşüyordu ateşi sürüntü testi yapmadılar çünkü ilk başta boğaz enfeksiyonu denildi ve kan istedi doktorumuz aslında ferritin isteme sebebi alerjiye bağlı bir durum söz konusuydu onun için istemişti bizi devlet araştırma hastanesine yönlendirdi Zeynep kamile gittik oradaki doktor sonucu görünce baya şaşırdı ve bizi hematoloji bölümüne yönlendirdi ama hematolojiden kolay kolay randevu alınamadığı için onların isteyeceği kanları kendisi yaptırdı ve 2. Kanı verdik sonuç 300 küsüre düşmüştü o aradada baya toparlandı hastalığı aynı zamanda ferritin yüksekliği vücutta sıkıntı yaratacağı için böbrek ve karaciğer fonksiyonlarınada baktılar onlarda değerinden yüksek çıktı bir sonraki tahlilde tekrar kontrol edildi onlarda düştü. Hematoloji bölümüne gidip tekrar kan verdik böylece ilk kan sonrası 3. Kanı yaklaşık 15 gün sonra vermiş olduk ve sonuç 203 e düşmüştü ama başka bir değer yüksekmiş o yüzden periferik yayma istediler o zaman çok korkmuştuk (çoğunlukla kanser taraması için yapılıyor) ama ona bakamadılar çünkü kan yayılmamış pıhtılaşmış öyle söylediler. O ara artık gelmenize gerek yok derken bizim kızın göğüs ucundan kan geldi kendi kendine 1 damla kadar tekrar bizi endokrin bölümüne yönlendirdiler ama oda bebeklerde olabileceğini şişlik olursa sıkıntı olduğunu söyledi ve hasta olduğundan dolayı bütün değerlerinin oynadığını anladık ve o zamanki korkularımı psikolojimi anlatamam çok zor bir dönemdi rabbim tekrarını nasip etmesin bütün çocuklar sağlıkla büyüsünler inşaAllah 🤲🏽 çok uzun yazdığım için hakkınızı helal edin, umarım sizdede böyle bir durum söz konusu değildir?