35 olup da hipotermi demek saçma olur arkadaşlar çocuk donmuyor etmiyor sonuçta giydirdiginizdeb eminseniz eli ayağı sıcaksa olabilir illa 36 cikcak diye bı şey yok.🙃 Bu kadar evham yapmayın. Kontrole gidince sorun Dr unuza kaçın altinda getirelim diye. Durduk yere de olcmeyin yani kendi kendinize sorun mu cikarmaya çalışıyorsunuz.😬🥴🥴