elbu yok,normalde gebeliğe ihtimal vermiyorum ama burda okuduklarımdan sonra imkansız da diyemiyorum 12 gün gecikti düzensizlik olur normal dedikleri için üstüne düşmedim utanmasam test alcaktım da kucağımda minicik bebeğimle gebelik testi isteyesim de gelmedi 😂