minikbabyy 12 gün gecikti. Kan ve idrar testi yaptırdım hamilede değilim. Neden olabilir acaba. Tüm belirtiler var bi türlü sökülemiyorum
pandemibebegi minikbabyy Bu ay herkesin mi gecikti ya çok post gördüm 😑 benim de gecikti çok korkuyorum umarım ortam degisikligindendir çok tırsıyorum
minikbaykus minikbabyy ay sabahtan beri bende kafaya taktım. İlk defa on gün gecikti buraya da yazdım test yaptım negatif kan verdim bekliyorum
minikbabyy minikbaykus mevsim geçişiyle alakası olabilir mi acaba valla çok korktum ama içim rahatladı bide bebeğim daha 7 aylık 😬😬😬
neslihannt minikbabyy aynı şeyi bende yaşıyorum 20 gün geçti idrar testi yaptım 2 defa güvenemedim kan testi yaptırdım gebelik yok ama bir türlü adet olamıyorum 🥹
minikbabyy neslihannt ay çok sinir bozucu mevsim geçişiyle alakalı herhalde. Kendimi patlıcak gibi hissediyorum valla
Mirantoo minikbabyy suan sizinle ayniyim bebegim 7 aylik adetim 10 gun gecti bi kere idrar testi yaptim bi kac gun once negatif ama hala korkuyorum
neslihannt minikbabyy başta bende öyle düşünmüştüm ya ilk defa böyle oluyor bilemedim bir kaç gün daha beklicem olmazsa doktora gitçem. Adet olamamak çok kötü etkiliyor beni de çok sinirli oluyorum maalesef 😅
minikbabyy neslihannt bende öyleyim ya sakinleşeyim diye eşim her akşam çikolata alıp geliyo sanki çocuk kandıracak 😂😂😂
birprensesinannesiiii Stres yaptıysanız bişeye o zamanda geç gelebiliyor benimde olmuştu 😊 yada döngünüz değişiyor olabilir o tarzda yaşamıştım 😊
Busraata minikbabyy gecikir kullandığın bir ilaç varsa,stres, iltihab,kist hepsi neden olabilir.. Maydanoz suyu kaynat iç hamilelik kesin yoksa 2günde sökülürsün 😊
MinnakPanda minikbabyy Sogan kürü yapabilirsiniz gebelik kesin yoksa. Birde bal ve çörek otu karışımı çok işe yarıyor