Brnbckc minikbaykus aynı durum bende de var. Test ve kanda negatif, ilk defa bu kadar gecikti🤷🏻♀️ Herkes havadandır diyo
Brnbckc elbu bazılarında test negatif kan pozitif çıkabiliyormuş, ben içim rahat olsun diye yaptırdım. Bence yaptırın çünkü öyle beklemekte insanı strese sokuyor.
ylzsa Buse_efe bende kilo verdim bu ay trabzona gittim geldim yollarda gecti acaba ondan mı ki bilemiyorum :((
ylzsa minikbaykus herkes geciktim yazmıs bende bu ay 9. Gündeyim korunuyoruz ve adetten onceki gün ilişki oldu kafayı yiycem kan vermeye de korkuyorum hamile degilimdir inşallah 😢
MyPrincessBaby_ Bende 2. Yi kansızlık için kontrole gitmiştim , hamile çıktım üstelik adetim bile gecikmemişti 😅1 günlük kaçamak , vardır Allahın bir bildiği