@Catloverr her bebekte farklı olabiliyormuş belirtiler ancak bizde sürekli kusma, aşırı gaz, geçmeyen ve tekrarlayan pişik( hala geçmedi 15 günlüktü ilk pişiği başladığında- bez değiştirdim krem değiştirdim pamuğu ıslatıp siliyorum banamısın demedi) sürekli ağlama ve huzursuzluk hali, karnından sürekli gelen gurultu sesi, gürültülü kaka ve cildinde kızarıklıklar vardı. En yaygını süt ürünleri olduğu için ilk bundan şüphelendim.