Şuan 43 günlüğüz omzumda uyuyor ve ben hala Kahvaltı yapmadım saat 18.20, az önce eşim işten geldi içerde hazırlıyor kıpırdayamıyorum uyanacak diye, sabahtan beri sayısız ağlama nöbeti geçirdi, uykusundan ağlamak uyandı geri uyuttum, aslında hepimiz bu süreçlerden geçiyoruz sadece yanlız olmadığınızı bilin istedim, nurse harveys biogaiya kullanıyoruz ama nafile