2boysmom 5. Gün kontrole gittiğimiz de kan tahlili alındı ve 15.1 ile öğün yatış verildi 1 gece ertesi gün 13 ile çıktık . 1 ay kontrolün de hala devam ediyordu ve 11 di. (Başka doktora gidildi.) Oda tahlil vs yaptı güzel çıktı uzamış sarılık dendi . 2 3 ay bulurmus iyileşmesi ama dışarıdan belirgin bir sarılık yok şükür 🙏 eşim benim ve bebeğim kan grubu aynı olmasına rağmen sarılık oldu. Bol bol uyuyordu ,uyanmadıgin için emmiyordu. Ne yaparsak da uyandiramiyorduk bol bol emmesi şart dendi hep