2boysmom aynı durumdaymışız bizde de ab0 kan uyuşmazlığı var oğlumla ve erken doğuma bağlı sarılık ağır geçirdi ilk gün 8di değeri ve fototerapi aldı 24 saat boyunca sonra 1 hafta boyunca her gün kan verdik en son düşüşteydi bi daha götürmedim elleri mahvolmuştu çünkü yavrumun. Simdi 28 günlüğüz ve sadece gözlerinin kenarlarında kaldı ki en son gözlerden atıyorlar sarılığı. Benim oğlum çok uyuyan bi bebek değildi acıkınca sürekli kendi uyanır emerdi ki bende her istediğinde sürekli ve sık sık emzirdim ve geceleri 30 cc mama verdim oda süreci biraz hızlandırdı faydasını gördüm diyebilirim. Ne kadar doyar, cişini kakasını yaparsa o kadar çabuk atlatır İnsaAllah ☺️