Golgicisimcigi petitehatunn evet şuan o hatanın içindeyim 6 aylık başlarda bilinçlenmeye başlamadığında çok rahat bişey ama artık bişeylerin farkında ve beni asla bırakmıyo kocamla sarılarak uyumayı özledim🤪 şuan kızımla sarılarak uyuyoruz ❤️
Elmassss petitehatunn yani büyük konuşmak tâbi istemem ama ilk çocuk hep acemilik ile dolu mesela kızımda sarılık olduğu için doktorumuz mama meme ver dedi ve kızım mamaya alisti istemedi emmeyi o zaman mama vermezdim, ayağımda salladım ona alıştı ikinci çocuğuma ayak alistirmazdim vs vs bu böyle devam eder gider 🙂
Marjinal_Anne2 rua_da_senhora_das_verdades biz bir aylığız ama gaz çok yoğun olmadığı için probiyotik kullanmıyoruz acaba başlasam mı
rua_da_senhora_das_verdades Marjinal_Anne2 ben tavsiye ederim. 2 ayda bir marka değiştirmek bakteri çeşitliliğini artırır.
Mutluanne06 Deletedmom_62 yeni anne daha çok 2. Düşünmüyorum diyeceksiniz bende öyleydim ilk kızım baya baya zor bi bebekti düşünmüyordum taa ki rahatlığa kavuşunca 😂😂 büyük kızım 5 yaşında küçüğüm 7 aylık 😂😂
Deletedmom_62 Mutluanne06 valla doğum yaptığım gün bile ikinciyi düşünüyordum kardessiz olmaz dedim ama dün gece uyutuyorum uyutuyorum uyanıyor ay o kadar sinirlendim ki normalde cok sakin bir insanım uykusuzluğa da dayanikli bir insanımdır ama dün gece sabrımin taşma noktası oldu😃 bilmiyorum biraz büyüyunce belki ama yaş da 30 fazla bekleme şansım da yok 😄
Mutluanne06 Deletedmom_62 öyle gerçekten ana olmak hiç kolay değil fedakarlık istiyor ama zamanla hepsini unutursun inan ki 😂
Marjinal_Anne2 rua_da_senhora_das_verdades önerebiliceginiz var mı , aslında beniöde aklımda hep bu ay doktorumuza da sorayim
eymen_tugce rua_da_senhora_das_verdades pribiyotik anne için mi bebek için mi 🥰 bebek içinde kaçıncı AYDa başlanıyor dr bize başlamakla ilgili birşey demedi de
ilknur0403 petitehatunn ilerde bi gün 2. Çocuğm olursa asla eşimin tarafini evime sokmam😂😂😂 o garibiminde rızkı ile oynatmam geri kalan herşeyi yaparım çünkü kucakta durmasi beni sürekli istemesi temas bagmlisi olması vs vs çok hoşuma gidiyor 🥹🥰
baloglusss petitehatunn asla ayağımda sallamak istemezdim ama asla dediğimiz her şeyin başrolündeyiz 😅
FmBetull petitehatunn ilk kızımı hep memede uyuttum ikinci kızım 2 aylık şuan öyle yapmıyorum mesela desteksiz uyutuyorum öyle de alıştıracam.Genel olarak ilkinde bir tek bu konuda sıkıntı çektim onuda yapmıyorum başka da yok sanırım😅
annelif Marjinal_Anne2 bio gaia bize doktorumuz onerdi memnun kaldim acikcasi onu verince cok rahat ediyor bebegim bi gece vermeyi unuttum sabaha asiri gazliydi bebegim bizde tam 1 aylikken baslatti doktorum simdi 40 günlük
Birdunyabircennetannesi petitehatunn Asla demem ama ilk önce biberon ve mamaya alıştırmazdım. Mama tamam ama siringayla verirdim. Biberon yüzünden meme reddi oldu ve bıraktı. Şimdiki aklım olsa yanımızda yatırmaya bu kadar alıştırmazdım 14. Ayına kadar aramızda uyudu daha yeni 2 haftadır yatağında uyuyor. Gece beslenmesini erkenden keserdim. Ve uykuya alıştırırdım. Uyku düşmanı bir bebe🤦 Ve erkenden 6-18 ay emzik fallan alırdım şuan 15 aylık ve 0-6 ay emzik kullanıyor hala 18+ ay aldım ama asla almıyor gece vermeyi de denedim bana mısın demiyor nasıl alıştırcaam bilmiyorum dişleri bozulacak diye korkuyorum
ZumruduAnka Birdunyabircennetannesi benim oğlumda 9 aylık 0-6 ayl emzik kullanıyor emziği değiştirmek önemlimi zaten 9. Ayda. Sonra bırakırım diye yenisini almadım
Ayazege22 Birdunyabircennetannesi benım aldığım emzık 0-36 ay sdc ve sdc onu tuttu bibsin silikon bir emzıgı De lux diye bir emzık .
BalkizimBaloglum2 Emzige alıştırirm,erkenden bebek arabasna koyar gezdiririm,ek gida için 6 aylığı beklemem bizaman sonra ayri yemek yapmam corba vs herseyi yediririm gece beslenmesini erkenden keserim, vs vs aklima gelenler bunlar
Yesimefe0 petitehatunn ilk oğlum 18 aylık benle yatıyor ikinci oğlum 3 aylık olcak ayakta asla salamıyorum bırakıyorum uyuyor 6 ayda odasını da ayırıcam ilk oğlum isterse 24 saat uykusuz kalsın o ayakta salanacak ve benimle aynı yatakta yatacak