petitehatunn İlk çocuk herkesin biraz acemiliğine geliyor sanki. Ben mesela uzun bekleme süresinden sonra kızıma kavuştuğum için yapma denilen herşeyi yaptım 😬 Şimdiki aklım olsa mesela yatarak asla emzirmezdim. Odasını 6 aylıkken ayırırdım. Gece beslenmesini 9. ayda keserdim. daha düşünsem bir dolu şey bulabilirim.
minimilena petitehatunn asla ve kesin demiyorum hiçbir şey için, o an zaman ne gerektirir ne olur bilemediğim için net konuşamam
rua_da_senhora_das_verdades petitehatunn Doğduktan sonra probiyotik başlardım. Kendi diyetimden abur cubur rafine şeker süt vs hepsini en başında çıkarırdım. 6 ayı beklemeden kuzu ilikli kemik suyu verirdim. 6 aylık olduktan sonra blw olarak başlar 7.ayda besleyici çorbalarla devam ederdim. Yine kendi diyetimden turşuyu,şalgamı,proteini eksik etmezdim. Bunlar dışında pişmanlığım çok fazla yok. En önemlileri bunlar 😊
petitehatunn Serpilctn ilk başlarda evet rahat. ama sonra çocuk emerek uyumaya alışıyor. biraz daha geçince de birlikte yatmaya. Sonra memeyi bırakmakta yatağı ayırmakta işkenceye dönüşüyor
acemi_ana Serpilctn evet rahat oluyor ama çocuk size alışıyor bende yaptım annem alıştırma demesine rağmen ve geceleri rahat uyku uyuyamıyordum 😝
Seymagirgin Serpilctn ben ilk 6 ay kucagımda oturup emzirdim hep sonra yatagına koydum cok zordu ama sonra öyle rahat ettimki kendi uyuyup uyanıyor öyle bir cocuk
Golgicisimcigi petitehatunn evet şuan o hatanın içindeyim 6 aylık başlarda bilinçlenmeye başlamadığında çok rahat bişey ama artık bişeylerin farkında ve beni asla bırakmıyo kocamla sarılarak uyumayı özledim🤪 şuan kızımla sarılarak uyuyoruz ❤️
Elisaninannesi35 petitehatunn Ruh sesim ☺️ Malesef çalışan bir anne olarak son bir aydır aşırı yorgun ve üşengeçligime vererek kızımı geceleri yanıma alıp yatarak emzirmeye alistirdim. O kendi kendine uyuyan çocuğum annesiz uyuyamaz oldu ve ben inanılmaz pişman oldum 🤣 Bir an önce eski düzenimizi geri getirmeye çalışıyorum
emineceviik petitehatunn Ben yatarak emziriyorum uyuduğunda beşiğine veya yer yatağına koyuyorum uyumaya devam ediyor. Gece iki kere yapıyorum bunu bebeğim şuan 10 aylık.:) Emzirdikten sonra yerine koyun bikere üşenince sizde kolaya alışıyorsunuz🤷🏻♀️ Bu sefer bebeklerde yer değişikliğini hemen farkedip ağlıyorlar. Bebeği kendi ytağına alıştırmaya çalışın.
Busra19092022 petitehatunn 🙄🙄 dogru bebegim emerek uyuyo alıştı iyice kokumuda almış hiç bırakamıyorum
unsuzkek Tatlihayat hahahah benim kızımda sağ olsun 👻 desteksiz bakıyorum bir de doğumum çok zor geçti ikinci çocuğu bırak ikinci rakamı yasak adjdjfkf
Marjinal_Anne2 rua_da_senhora_das_verdades biz bir aylığız ama gaz çok yoğun olmadığı için probiyotik kullanmıyoruz acaba başlasam mı
rua_da_senhora_das_verdades petitehatunn evet😊 kız kardeşim verdiğim tavsiyeler ile büyütüyor. Bebeğinde hem gaz olmadı hem de kilosu iyi. Bizde alerji sebebiyle+beslenmem ile çok gaz oldu 3.ayda. Ve o ay emmek istemedi. Çok az kilo aldı. Üzerine bir sonraki ay bronşit oldu yine kilo verdi. Şu zamana kadar ilaç kullanmadan her hastalığı atlatmamış artımız. Ama işte insan başkasına yararı olup kendine olmayınca üzülüyor 🤷♀️
Asyece petitehatunn alerjik bebek anneleri birbirimize sarılıp ağlayalım zaten çocuk büyütmek zor ama alerjik çocuk bin kat daha zor 😞
expectopatronum petitehatunn 2. çocuğu yapmam 😅 asla yapmam ya da kesin yaparım dediğim hiç bişey yok çünkü bazı bebekler kural bozuyo. Kolik oğlum için neler neler yaptım herkesin sakın yapmayın ya da nasıl bırakırım dediği şeylerin ben hayalini kurdum. Hala da öyle ama alışıyoruz zamanla. Bazen seçeneksiz kalıyo insan o yüzden büyük konuşmak istemem. 🥲
Divayorgun petitehatunn kucağa alıştırmam. Oğlum anamı ağlatmıştı ne karnımı doyırabiliyordum ne wc ye girebiliyordum. Bi yaşına kadar kucaktan inmedi. Fenalık basıyordu artık
Sybabys rua_da_senhora_das_verdades banada tavsiye verirmisiniz mama meme gidiyoruz ve hiç mama taraftarı değilim erken başlamayı düşünüyorum tadımlara fikir verirmisiniz bana kenik suyu kafama yattı çok ne zaman baslanmalı
reyhanmustafaemir rua_da_senhora_das_verdades Benim fikrim 😀 Yanlış düşünüyorsunuz neden derseniz her bebek çok farklıdır inanin öyle kimisi çok rahat büyür kimisi anne babayi yıpratıyor tabiki önemli olan sağlıklı olmalari rabbim isteyen herkese nasip etsin aratmasin. Mesela ablamn oğlu kolikti ablam çok dikkat ederdi ama malesef bebek yine yapıyordu yapacağını. Bir gün ablamn yanında benm oğlum aglar bağırır dedim gazi var hemen verdim 3 damla sakinleşti kısa bir surede ablam dediki yok ya bu kdar kışa surede etki yapmaz. Yapıyordu dha neler neler
Marianne petitehatunn gereksiz alışverişleri yapmayacağım. o kadar saçma ürünler alfım ki: emzirme yastığı, babynest, reflü yatağı, ıslak mendil, wewe ürünleri, oioi, avent, Chicco alıştırma bardakları say say bitmez.
ndemir1006 Marianne bebeğim 3 aylık hala reflü yatağında yatırıyorum reflüsü olmamasına rağmen hiç aklım kalmıyor başı yüksekte kusarsa boğulur falan diye ben çok kullandım hatta ilk zamanlar salonda falan hep yanımda reflü yatağında uyutuyordum taşındığı için çok rahattı
dygusalmom97 Marianne reflü yatağının avukatı olarak kesinlikle gereksiz listesinden çıkarmanızı öneririm 😂
Hiranurunannesii1 Marianne emzirme yastığı bende aldım. Kızım 5 aylik ve doğduğundan beri aralıksız kullandım bayaa işime yaradı.
petitehatunn Saremmmmmm yatarak emmeye alışan bebek. emerek uyumaya ve yanında yatmaya da aynı anda alışıyor. sonra memeyi bırakmakta ve yatak ayırmakta çok zorluk çekiyorsunuz. nitekim kızım 3 yaşında hala yanımda yatıyor
Wanderlust petitehatunn tek cocuk tamam bizim icin ama 2. De olsa ayni sekilde davranirim hicbir keskem hicbir pismanligim yok. Ic gudulerime ,anneligime ve bilgilerime guveniyorum kimseyi degil bebegimi dinleyip ihtiyaci dogrultusunda hareket ediyorum😊
Omerin_annesi55 Wanderlust kesinlikle bende oyle dusunuyorum hic bir pismanligim yok bebegimi dinliyorum her konuda onun mutlulugu herseyi unutturuyo gaz yuzunde cok uzun bi sure muzdariptik bizde ama bazi seyleri kafama takmak yerine onunla mutlu olmaya calisyirum 🤗
Deletedmom_62 petitehatunn kızım 16 günlük dün akşam öyle bezdim ki ikinci çocuğa bay bay dedim 😃 16 günde sabrim taştı bir çocuk hiç mi uyumaz yakında gozlerimin içine kürdan takip öyle gezicem 😄
Mutluanne06 Deletedmom_62 yeni anne daha çok 2. Düşünmüyorum diyeceksiniz bende öyleydim ilk kızım baya baya zor bi bebekti düşünmüyordum taa ki rahatlığa kavuşunca 😂😂 büyük kızım 5 yaşında küçüğüm 7 aylık 😂😂
Aslihan95 Deletedmom_62 emin olun 2. Ayda ya ben seni daha önce niye dogurmamisim diyorsunuz 😁😁 ilk 40 gün bende öyleydim çok mu erken doğurdum acaba biraz daha mı geç çocuk yapmaliymisim diyordum ama 2 ay geçtikten sonra o kadar güzel bir süreç başlıyor ki eski hayatımı özlemiyorum bile 😁