Defne_alya2 anataraf1leoparbenim anladım çok haklısınız ay cidden ne zormuş tekrarlaması hele daha bu göğsümle uğraşırken diğeri sertleşiyor oturup bi güzel ağlamaya bile fırsatım yok 😬ben bi beceremedim heralde bu emzirme işini Allah ım selamet versin şifa versin hepimize
Barlas_mom Defne_alya2 tekrarlamadı oğlum 1 aylıkken olmuştu şimdi 5 Ay 27 günlük. Ama mafoldum lokal yaptı her detayı hissettim. Ve her aşamada yalnızdım üzerine oğlumun sünneti oldu kucağma bile alamıyordum çocuğumu onun acısı benim kendi acım zaten emmiyordu sütüm de kesildi
Barlas_mom Defne_alya2 Benden parça da almışlardı biyopsi için temiz çıktı süt apsesi süt durmuş dedi doktor
Fatmamelihdursun Benim göğüsümdede sertlik var acaba göğüs yapısından mı yoksa mastit mi hiç ateşim çıkmadı acı yok sadece gögüsüm tazikli olduğu icin doluyor. Boşaltıyorum rahatlıyorum ama iki gögüsümdede sertlik var ellime geliyor. Anlayamadım
Barlas_mom Defne_alya2 mastitin ilerlemiş hali apse zaten apse olunca tekrarlayabiliyor Benin kıpkırmızı şişmişti yumurta kadar rahat vardı direkt ameliyata aldılar
1029384636 Simayelisa inanın ağrıtmıyor sadece ilk sefer acır diğer sefer o kadar çok acımaz isterseniz eşiniz yapsın benim eşim yaptı çok çok yavaş ilerleyerek. Mesela birkaç gündür yine sertlik var pompayla salmak için can atıyorum resmen rahatlatsın diye fırsat bulursam yapacağım