Kızlar bi doktor bana apse için ameliyat gerekir dedi bugün geldiğim başka bi doktorda iğneyle boşalttı aranızda bu işlemi yaptıranınız oldu mu çok ani gelişti doktorun enjektörle alıcam diyip alması. İğneyle boşaltılabiliyorsa diğeri neden ameliyat dedi kafam karıştı