Mervebesler benmkide iri dogdu sizinkinden biraz fazlaydi kilosu mama da aliyordu hic sorun olmadi 3.ayindan snra gram almaya basladi kilosu yine fazlaydi ama yurumeye baslayinca boya gitti kilo almasi durdu smdi hic kilolu degil bu arada doktorlar kilosunu normal buldu hep iri bebek dedi sadece kilo olarak degil boyu bas cevresi de önde gidiyordu